شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

اگر خوابت، پریشان شد


 

                  مکانت کنج، ویران شد


                                       بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»

اگر سیلی، به صورت خورد


                      عزیزی پیش، رویت مرد


                                          بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»

 

اگر خاری، به پایت رفت


                  به روی نی، نگاهت رفت


                                        بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

اگر عمه، سپر گشته


                یتیمی در به در، گشته


                                       بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

اگر بابا، سلامت کرد


                عدو خشم و، ملامت کرد


                                      بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

اگر بشکسته، شد دندان


                   به میخانه، شدی مهمان


                                          بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

اگر آتش، زدن خانه


                  بگفتن بر، تو بیگانه 


                                     بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

میان خیمه، یک بیمار


                      پدر دیگر، ندارد یار


                                       بچش طعم، اسیری را

 

 «پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»

 

برادر اصغرم، تشنه


                   علی اکبر، و دشنه


                                        بچش طعم، اسیری را

 

«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

عمو و کام، خشکیده


                   دو دستش را، که ببرید


                                        بچش طعم، اسیری را


«پدر جانم، پدر جانم
 ببین من کنج، ویرانم»


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی