شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

به پا بوس خواهر رسیدم ولیکن
 

دلم تنگ ایوان و صحن و سرا شد

 

چو راهی شدم سوی دربارت ای شاه
 

کبوتر شدم، دل به تو مبتلا شد

به ظاهر حریمت ندیدم علی جان
 

تو خود شاهدی، زائرت با صفا شد

 

به دیدار مولای خود رفته بودم
 

ولی بین ره، میهمانم رضا شد

 

خوشا حال من با چنین میهمانی
 

که مشهد برایم به از کربلا شد

 

کنون راضیم، میهمان راضی از من
 

به این حالتم، شاملم هل اتی شد

 

بَسی گفته بودند که می آیی آخر
 

به این آمدن در سخنها وفا شد

 

«کمیلت» نشسته سر راهت ارباب
 

زِ وقتی که با صحن تو آشنا شد.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی