شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

 

« گفتم رضا و دلم تا حرم رسید »

 

آهوی دل دوباره به سمت شما رَمید

 

ای ضامن دلِ شکسته ی تنها ابالحسن

 

امضای حضرتی بشود سهم هر شهید

 

من بارها قَسَمت دادم و گرفت

 

بر لحظه ای که حسین از غمش خمید

 

این نامه ی سیاه من و این دلم رضا

 

هر چند بَد شده ام جان دهد نوید

 

این جا سرای حضرت نور و کرامت است

 

مثل همیشه حضرت سلطان، گدا خرید

 

پیچیده این خبر به میان فرشتگان

 

توبه کننده ای زِ سیاهی شب رهید

 

شرمنده ام که شیعه ی خوبی نبوده ام

 

رویم سیاه باشد و مویم شده سپید

 

گر چه کبوتران خوش اَلحان مجاورند

 

امشب کلاغ رو سیه ای سمتتان پرید

 

 

 

محمود بهرامی

آهوی دل

امام رضا

نظرات  (۱)

یارضا(ع)...

پاسخ:
گفتم رضا و دلم در حرم نشست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی