شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

باز آمد جمعه شب من هم دعا خوانت شدم
 

بر سر خوانت نشسته باز مهمانت شدم

 

باز هم توفیق حاصل گشت اندر این سرا
 

آیم از لطف حسینت آن شَهِ کرب و بلا

 

مطمئن گردیده ام زهرا مرا دعوت نمود
 

چون که بوی یاس دارد مجلس از بَدوِ ورود

 

دعوتم کردی بگیرم آبرو از نام تو
 

تا بنوشم معرفت از آن طهورا جام تو

 

آمدم تا آنکه گویم اولین و آخرین
 

بر وجود و لطف و احسانت هزاران آفرین

 

آمدم تا مرحمت سازی و بخشی این گناه
 

ای پناه بی پناهان کرده ام نفسم تباه

 

من فریب زندگی را خورده ام حَیِّ قدیم
 

من به نفسم ظلمها کردم کنون گشتم ندیم

 

عاجزانه از تو می خواهم مگردانی جدا
 

این حقیر غرق عصیان از جمیع اولیا

 

من ندارم جز تو معبودی مرا ای تاج سر
 

من ندارم اسلحه جز گریه ای و چشم تر

 

عذر بدتر از گناه آورده ام بر درگهت
 

داده دنیایم فریب و بسته ره از هر جهت

 

من که می دانم خدا بر من عنایت می کنی
 

بنده ی گم کرده راهت را هدایت می کنی
 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی