شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی
 

تمام دار و ندارم خدا کند که بیایی

 

چه روزها که برفت و چه لحظه‌ها که بیامد
 

بهانه بر دل زارم خدا کند که بیایی

 

ببین که من بِنِشستم میان راه عبورت
 

هوای روی تو دارم خدا کند که بیایی

 

نگاه خسته ی جانم به کعبه خیره بمانده
 

چو ابر زار ببارم خدا کند که بیایی

 

تمام فاصله ها را به پشت در بگذارم
 

به دل طرب بنشانم خدا کند که بیایی

 

دلم شکسته ز هجران به چهره آمده پیری
 

بهار، بی تو خزانم خدا کند که بیایی

 

به سوی تو که بیایم نظر کنی و نگاهم
 

یتیم مانده به راهم خدا کند که بیایی

 

تویی ستاره ی صبحم تو نور و شمس و ضیایی
 

تو ماه هر شب تارم خدا کند که بیایی

 

بیا بیا که دلم را گره زدم به سبویت
 

دعای شب شده کارم خدا کند که بیایی

 

سفینه ی سحر من فروغ چشم تر من
 

ببین که غرق زوالم خدا کند که بیایی

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی