شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

امشب دلم پریشان

                  من آمدم پشیمان

                                  راهم بده تو ای شاه
                                                     یارب به حق قرآن

 

 

یارب الهی العفو

 

آتش به جان فتاده
                این بنده سر نهاده
                                 در محضر تو ای دوست
                                                       با ندبه ایستاده

 

 

یارب الهی العفو

 

بنده منم، تو شاهی
                   هر شب مرا پناهی
                                   بازم رسیدم از راه
                                                       ذکر لبم الهی


 
یارب الهی العفو

 

من منتظر نشینم
                   لطف تو را ببینم
                                اما گنه زیاد و
                                             من هم که بدترینم

 

 

یارب الهی العفو

 

 

آخر چرا ندانم
          چندی ست میهمانم
                          من بندگی نکردم
                                         داد از دل و زبانم

 

 

یارب الهی العفو

 

 

من نوکری زِ دربارِ
                   حضرت امامم
                               باب الحوائج است او
                                             من هم که بی زبانم

 

 

موسی ابن جعفر آقا

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی