شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

گامها را یک به یک، باید که محکم تر نهاد


خاص ها هم در نظر باشند، هم مردم زِ عام

 

هر کسی در نیم گامی نفس خود را سر زند


او مدافع می‌شود، بر اهل بیت و شهر شام

رهبرم سید علی، در گامهای مستمر


همچو خورشیدی ست در شب، رهنمایم تا به بام

 

هر کسی از ظن خود، این گامها را می شمرد


من دوانم اندر این ره، جام دارم روی جام

 

فکر من این بود، تنها در مسیرم با شتاب


لیک دیدم کرده جمعی، اندر این ره ازدحام

 

پس امیدم بر ظهور، حضرتش بسیار گشت


می شود آیا چشم شهد ظهورش را به کام

 

گامها راه نجاتی هست، بر کل بشر


ورنه این ره پر خطر، انسان جاهل خام خام

 

منتظر مانم کنون تا گام آخر سر رسد


یک چفیه، یک پوتین، آن دشمن صهیون به دام

 

من «کمیلم» رهرو حیدر و فرزندش علی


شیعه باشد نام من، من را چه با جویای نام


 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی