شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

آن یار سفر کرده

 


             چندی است نظر کرده

 


                            مجنون شده این عاشق

 


                                                    گویا که اثر کرده

 

 

در مستی بی حدم

 


               دارو به چه کار آید

 


                               من گشته پریشان و

 


                                                     دل همره یار آید

 

 

 

این دل به نوا آمد

 


             مستی زکجا آمد

 


                            گفتم که سکوت ای دل

 


                                                    از سوی خدا آمد

 

 

 

من بی سر و بی پایم

 


          من عَبد، به زهرایم

 


                        من طفل مریض هستم

 


                                                    گویید به بابایم

 

 

 

بابا تو کجا هستی

 


       این دل به تو مجنون شد

 


                           دنبال تو می گردم

 


                                     چشمم زغمت خون شد

 

 

 

دستم تو رها کردی

 


             با من تو چه ها کردی

 


                      گم گشتم و بی یارم

 


                                          من را تو صدا کردی

 

 

 

من نام تو را بردم

 


          من نان تو را خوردم

 


                         من نوکر این بابم

 


                                       از هجر و غمت مردم

 

 

 

فریاد ز بی یاری

 


                فریاد ز بیماری

 


                             من منتظر یارم

 


                                             کار دل من زاری

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی