شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

نفس، نفس، نفس
 به داد من برس
ببین فتاده ام
 به کنج این قفس

 

من که میخواهم، پر بگشایم


جامانده ای از، آن شهدایم


گرچه جا ماندم، ذکر تو خواندم


بی قرارم من، در رهت ماندم

 

 

ای حسین جانم، ای حسین جانم

حسین، حسین، حسین
 بیا به دیدنم
که من به عشق تو
 به سینه می زنم

 

عشق تو دارم، دار و ندارم


از بر دیدارت، بی قرارم


امشبی مستم، سوی تو دستم


ناله ام بنگر، عاشقت هستم

 

 

ای حسین جانم، ای حسین جانم

 

صدا، صدا، صدا
 به آسمان رسد
دل غریب من
 به آستان رسد

 

دل را می بازم، در پی رازم


می لرزد قلبم، در سوز و سازم


مادرم زهرا، در بین اعداء


مانده او اکنون، خسته و تنها

 

 

فاطمه جانم، فاطمه جانم
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی