شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

این دل شکسته، از هجر رویت


او گشته خسته، آب آبرویت

 

تو ساقی هستی، من تشنه کامت


تو شاه مردان، من هم غلامت

 

 

 

هذا فِراقٌ، بَینی و بَینُک


 آقام ابالفضل

 

آیم به کویت، با دست خالی


باشد امیدم، مولی الموالی

 

دل را بدادم، بر دست مولا


گفتم بخر تو، بر حق زهرا

 

 

 

هذا فِراقٌ، بَینی و بَینُک


 آقام ابالفضل

 

 

من مست مستم، پیمان ببستم


آبی ننوشم، سوی تو دستم

 

گویم که سقا، من تشنه هستم


ای چاره سازم، بیچاره هستم

 

 

 

هذا فِراقٌ، بَینی و بَینُک


 آقام ابالفضل

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی