شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 

ای امیر وطن عشق دلت با ما نیست

 

و به ظاهر همه گودند دلم زهرائیست

 

بس گنه کرده ام از خجلت تو می میرم

 

و به والله بدون تو مرا تنهائیست

شب جمعه است بیا چهره ی خود را بنما

 

به خدا نوکری خانه ی تو آقائیست

 

جان حیدر تو مرا وعده ی دیدار مده

 

روی گردان مشو از من که دلم هرجائیست

 

تو بخوان گر که نخوانی دلم از دست رود

 

به رقیه قسمت می دهم او بابائیست

 

من دگر خسته ام و این جگرم می سوزد

 

اشک خون آید و چشمان ترم می سوزد

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی