شعله ای زیر خاکسترها

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

یادداشت های محمود بهرامی (کمیل)

شعله ای زیر خاکسترها

اهل قلم؛ نویسنده و شاعر

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

بگو چندی مرا در خواب دیدی


چه شبهایی مرا بی تاب دیدی


میان این و آن درصد به چند است


عبادت، توبه، اشک ناب دیدی

ببردم نام تو در دل شبانه


نمودم لطف بسیارت بهانه


چنان در را بکوبم مهربانا


که گویی بنده ام آمد به خانه

 

الهی بنده ات بیچاره گشته


به دنیای دنی آواره گشته


اگر دست گنهکارش نگیری


دل و قلب و زبان صد پاره گشته

 

بگفتم نام تو در دل شنیدی


خطاها و گناهانم ندیدی


تو خواندی بنده و من عبد گشتم


سپس من را به این دنیا خریدی

 

میان بندگانت سر کشم من


تو می آیی و خود را بر کشم من


اگر لایق شوم بر کوی جانان


به سوی جایگاهت پر کشم من

 

الهی خسته ام از این هیاهو


فقط خوانم تو را چشمم به هر سو


خراسانت جنان گردد در این نار


که ضامن گرددم ضامن بر آهو

 

منم آن عبد سرکش یا الهی


که بنمودم جوانی را تباهی


ولیکن چشم امیدم به سویت


دو چشمم خیس اشک و گاه آهی

 

 

 

محمود بهرامی

العبد

مناجات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی